راه‌اندازی سامانه خدمات بانکی به نابینایان در 3 شعبه بانک پارسیان

 | تاریخ ارسال: 1396/5/17 | 

راه‌اندازی سامانه خدمات بانکی به نابینایان در 3 شعبه بانک پارسیان

 
امکان ارایه خدمات بانکی ویژه روشندلان، به منظور تسهیل دسترسی این قشر از جامعه، با مجهزشدن سه شعبه کریم‌خان زند، میدان انقلاب و میدان فردوسی بانک پارسیان فراهم شد.

 

با حضور خسروانی عضو هیات‌مدیره، دربیکی مدیر روابط عمومی و خلیل‌پور مدیر امور شعب بانک پارسیان و همچنین جلالی مدیرعامل انجمن نابینایان ایران و دکتر صابری رییس هیات‌مدیره تشکل‌های نابینایان کشور و مدیرعامل شرکت پکتوس، ازسامانه خدمات بانکی به روشندلان رونمایی شد.

 

عضو هیات‌مدیره بانک پارسیان در مراسم رونمایی از سامانه خدمات بانکی به نابینایان، گفت: مسئولیت اجتماعی افراد سالم در مقابل کم‌توانان به مراتب بیشتر است و بانک پارسیان با چنین نگاهی، سرویس‌دهی به مشتریان نابینا را به طور همزمان در سه شعبه کریم‌خان زند، میدان انقلاب و میدان فردوسی آغاز کرد.

 

خسروانی از برنامه‌های آتی بانک پارسیان در راستای مسئولیت اجتماعی خبر داد و بیان کرد: این پایان کار بانک پارسیان در ارائه خدمات توانمندی نیست و در این بانک، ظرفیت‌های زیادی برای ارائه سرویس‌های ترجیهی به شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد و چنانچه در حوزه نابینایان شرکت‌های دانش‌بنیانی هستند که علاقه به بهبود دنیای معلولان دارند، بانک پارسیان با کمال میل آمادگی دارد با این شرکت‌ها همکاری کند.

 

وی افزود: همچنین در حوزه درمان نیز برای هموطنان روشندل در حال رایزنی برای ارائه خدمات هستیم به طوری‌ که در قالب طرح‌های مادی و معنوی، این آمادگی در بانک پارسیان وجود دارد که سطح همکاری‌ها را افزایش دهیم.

 

جلالی مدیرعامل انجمن نابینایان ایران نیز در این مراسم، گفت: هم‌اکنون یک نوع تغییر نگرش نسبتا خوبی در خصوص همکاری بانک‌ها با نابینایان ایجاد شده و امید می‌رود با توسعه این سامانه در بانک پارسیان، افراد نابینا بتوانند با سهولت بیشتری امور بانکی خود را انجام دهند.

 

سامانه خدمات بانکی نابینایان با همکاری مشترک انجمن نابینایان و شرکت دانش‌بنیان پکتوس راه‌اندازی شده است. این سامانه شامل دستگاه برجسته‌نگار و نرم‌افزار فرم‌های بانکی است که دارای صفحه کلید و نمایشگر بریل بوده و تکمیل فرم‌های بانکی با استفاده از صفحه کلید توسط نابینایان انجام می‌شود و همه نوشتار موجود در فرم‌های بانکی از طریق نمایشگر بریل دستگاه برجسته نگار به صورت لمسی قابل خواندن برای روشندلان است. بنابراین با راه‌اندازی این سامانه در بانک پارسیان، روشندلان بدون نیاز به حضور همراه می‌توانند فرم‌های درخواست انواع عملیات بانکی همچون افتتاح حساب، دریافت وجه، واریز وجه و خدمات کارت را دریافت کنند و عملیات بانکی را انجام دهند.

دفعات مشاهده: 1815 بار   |   دفعات چاپ: 362 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

همراه شویم







   

شمعدانی کیست؟

  • پایگاه اینترنتی معلولان ایران ـ شمعدانی ـ به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به تک تک افراد جامعه کشورعزیزمان ایران راه اندازی شده است.
    شمعدانی به یک درد مشترک می پردازد.
  • درد قریب به بیست میلیون شهروند ایرانی یعنی " معلولیت " ؛ شهروندانی که با موضوع معلولیت دست به گریبانند حال یا خود عضوی دچار معلولیت دارند یا یکی و شاید دو یا سه یا ... نفر از اعضای خانواده اشان معلولیت دارند یا عضو تیم بزرگ و دلسوز توانبخشی ایران می باشند.
  • در شمعدانی می توانید از اهم اخبار معلولان، مناسب سازی محیط های شهری ( چه در همین تهران خودمان و چه در روستای خود شما)، بحث و جدلهای دولتمردان درباره معلولان، ورزش، قوانین و مقرارت کشوری و بین المللی، مقاله های مفید و سودمند و هر مطلبی مرتبط با معلولیت آگاه شوید.

اشتراک در خبرنامه

لطفاً نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه در كادر زير وارد كنيد.

آمار سایت

  • كل کاربران ثبت شده: 53 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 220 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 25119633 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 5208 بازدید

شمعدانی حمایت می کند


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شمعدانی | پایگاه اینترنتی معلولان ایران می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved |

Designed & Developed by : Yektaweb